skip to Main Content

Slide Handen aan
de ploeg

De professionals van de Marketingploeg zijn ervaren en bevlogen. We combineren kennis van big data met de ambachtelijke vaardigheid om een doelgroep in het hart te raken. We vertalen een gedegen analyse in een verrassende positionering. Onze marketingplannen zijn compact en concreet. Ambitieus, maar realistisch. En we houden van aanpakken, dus helpen we graag bij de uitvoering. Gaan voor groei.

Ardjan Noorland – Managing Director

Business-to-business marketingstrateeg met vaardige pen. Analytische doorzetter die zaken voor elkaar krijgt. Werkte ruim vijftien jaar bij Deloitte, onder meer als adviseur van de Raad van Bestuur op het vlak van marketingcommunicatie. Begeleidde en schreef honderden winnende bids, voor zowel de private als de publieke sector.

Daan Remmerts de Vries – Tekst en illustraties

Dubbeltalent. Heeft zowel als schrijver als illustrator diverse prijzen gewonnen, waaronder Gouden en Zilveren Griffels. Zijn illustraties zijn geëxposeerd in het Stedelijk Museum en het Rijksmuseum. Verpakt een boodschap in een boeiend verhaal. Zo schreef hij voor Naturalis ‘Trix’, het verhaal van het skelet van de tyrannosaurus rex dat in 2013 werd gevonden in Montana. Schreef ook toneelstukken, columns en romans, waaronder het epos ‘De Harpij’ dat verscheen onder het pseudoniem A.N. Ryst.

Jantine van Dijk – Social media

Social media manager met visie op content management. Zet social media succesvol in voor diverse klanten. Schrijft voor magazines en blogs, waaronder Linda en Quest.

Stephan van Rijt – Digital design

Ontwerper die weet hoe je een boodschap online zichtbaar maakt. Gaf de afgelopen jaren vorm aan de websites van vele tientallen mkb-bedrijven. Weet alles van search engine optimization en is bedreven in het programmeren en technisch onderhouden van websites.

Lex de Haas – Grafisch ontwerper

Gelouterde vormgever die de ziel en ambities van een organisatie visualiseert. Van beeldmerk tot online magazine. Haalt ook krappe deadlines, zonder dat de kwaliteit daaronder lijdt. Werkt al jaren voor overheden, zorginstellingen en het bedrijfsleven.

Marwin Stenekes – DTP

Allround DTP professional die al een kwart eeuw offertes en aanbestedingsdocumenten van een professionele uitstraling voorziet. Haalt ook krappe deadlines, zonder dat de kwaliteit daaronder lijdt en snapt dat correcties soms (ver) buiten kantoortijden worden doorgegeven.

Jurgen Huiskes – Fotografie

Visualiseert snel en treffend de verwachting van opdrachtgevers met foto’s die de kracht van publicaties vergroten. Won de Zilveren Camera in de categorie ‘Personen in het nieuws’ met serie voor NRC Handelsblad. Weet als portretfotograaf een persoonlijkheid in beeld te vangen, door te zoeken naar de blik en houding die aan de pose ten grondslag liggen.

Anita Bode – Templates

Vertaalt ontwerpen naar perfect werkende templates voor Word, PowerPoint en Excel. Van eenvoudige factuursjabloon tot complexe rapportages. Voegt waar nodig functionaliteit toe, maar bewaakt ook het gebruiksgemak. Bij uitgebreide templates levert Anita ook de bijbehorende handleiding en verzorgt zij een training voor het gebruik van de templates.

Ellen Mulder – Tekstredactie en taaltraining

Neerlandicus die zorgt dat teksten foutloos en duidelijk zijn. Checkt op spelling en grammatica, maar weet ook structuur aan te brengen. Verbetert als trainer het schriftelijke taalgebruik van anderen.

Manfred Klaassen – Technisch vertaler Duits

Studeerde wiskunde en informatica aan de universiteit van Aken. Weet dankzij die achtergrond snel technische teksten te vertalen van het Nederlands naar het Duits en andersom.

Lianne Kleinbloesem – Business controller

Bedrijfseconoom die zorgt voor de juistheid en volledigheid van onze administratie. Rekent ook scenario’s door en voorziet ideeën van een deugdelijke financiële onderbouwing.

Back To Top
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial