Skip to content

Marketingstrategie

De Marketingploeg adviseert in het maken van scherpe keuzes die waarde creëren en u onderscheiden van concurrenten. In feite behelst strategie niets anders dan de route die u kiest om uw doelen te bereiken en het bepalen van gebieden waarin u bereid bent om te investeren. De rest is uitvoering. Waar het op aankomt, in zowel strategie als uitvoering, is het maken van voldoende scherpe keuzes. Om kansen te benutten, moet u kiezen wat u wél, maar ook wat u niét wilt. Alleen dan kan focus worden gecreëerd.

De Marketingploeg ondersteunt u met een beproefde methodiek en effectieve modellen om te komen tot een succesvolle groeistrategie, die uw kencompetentie relevant maakt voor uw klanten en u zichtbaar onderscheidt van uw concurrenten. Daarbij zorgen we er ook voor dat de visie en strategie niet alleen op papier bestaan. De gedeelde waarden, de bestaansreden en de doelen van de organisatie moeten ook dagelijks door iedereen in de praktijk worden gebracht.

 

Positionering

Positioneren is het zichtbaar maken van wat u onderscheidt ten opzichte van andere marktspelers. Daarbij draait het om de keuze welke voor de doelgroep relevante aspecten van de merkidentiteit worden benadrukt. Het waarmaken van je merkbelofte. Daarin betrekken we ook duurzaamheid, vanuit onze overtuiging dat maatschappelijk verantwoord ondernemen bijdraagt aan groei.

 

De Marketingploeg beschikt over een pragmatische positioneringsmethodiek, waarbij we uw kennis van de markt en uw klanten optimaal benutten. We zijn kritisch en inspireren. We bieden frisse ideeën en komen samen met u tot het gewenste resultaat: groei.

Back To Top
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial